2012. február 22., szerda

Jazmin

Nagyon, nagyon elmaradtam a blogbejegyzesekkel mostanaban. :( Atya eg, szeptemberben irtam utoljara. :( Szerencsere nem azert maradtak el a bejegyzesek, mert nem lenne mit postolni. Egesz egyszeruen a lustasag gyozott. Na meg a "majd holnap". De vegre osszeszedtem magam es most postolom az elmaradt fotozasokat. Jol esett, hogy tobben is jeleztetek, hogy szivesen latnanak kepeket tolem. Igy, mikor tegnap ismet kaptam egy uzenetet, hogy "mi van velem", ugy dontottem, hogy nincs mese, postolasra fel. :)

Jazmint, meg tavaly augusztusban(mondtam en, hogy jocskan le vagyok maradva:)) fotoztam. Akkor volt a leanyzo 2 hetes. Sajnos nem volt eppen alvos kedveben(igy 1-2 otlet nem ugy sikerult, mint szerettem volna), de azert sikerult par kepet kesziteni rola. :)













3 megjegyzés:

  1. a 3. kép valami imádnivaló!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép baba, csodaszép képek. :)

    VálaszTörlés
  3. Ahh te jó ég, hónapokkal lemaradtam nálad! Csodaszépek lettek ezek a képek!!! Annyira mások lettek most ezek, szerintem óriásit fejlődtél, vagy máshogy fotózol most, más szemszögből, de nagyon tetszik!
    A kosaras kép mindent visz! Képeslapra illik!!!

    VálaszTörlés