2011. május 1., vasárnap

Jamaica-Chapter 2.

Na, lássuk csak, hogy mit hagytam még ki az összefoglalóból...
Ja, igen, a naplementenézős program. Abban a városkában, ahol nyaraltunk van egy nagyon híres szórakozóhely. Ami nappal bárként üzemel. Állítólag benne van a világ 10 legjobb kávézójában. Mondjuk meg is tudom érteni. A szórakozóhelyet Rick's Cafenak hívják és az egész egy sziklafalra épült. Tényleg nagyon hangulatos. És a naplemente is szép volt onnan. De mi voltunk olyan szerencsések, hogy a szálloda partjáról is szinte ugyan ezt láttuk.
Ja, és valamiért az emberek késztetést éreztek arra, hogy a sok-sok magas sziklafalakról a vizbe ugráljanak. Elvetemültek, komolyan.


Most pedig essen pár szó a naplementéről. Visszanézve a képeket, szinte erről készítettük a legtöbb képet. Egyszerűen nem tudtunk betelni vele, de főleg én. Csak ültem a parton, fotóztam és potyogtak a könnyeim a sok szépség láttán. Nagyon nagy szerencsénk volt, mert a szálloda partjáról pont végig lehetett látni az egészet, ahogy már írtam. Egy pár kép ízelítőnek, a többi majd a picasán.

És végül, de nem utolsó sorban pár kép ömlesztve. Főként rólunk.

Utolsó nap meg befizettünk egy páros masszázsra. Ez volt a megkésett Valentin-napi ajándék. :) És azt hiszem mondanom sem kell, hogy mesés volt. Egy bambusz kunyhóban voltunk a tengerparton és csak a tenger hullámzását és a reggae-zenét lehetett hallani a partról. Mesés volt, tényleg.

Azt hiszem, hogy jobb nászutat el sem tudtunk volna képzelni magunknak. Minden percét élveztük és bármikor visszamennénk. Na, talán majd egyszer...:)

Pár képet még itt találtok.

7 megjegyzés:

  1. Mesés lehetett, nagyon szép a part, és a naplementés képek, hm.... :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a képek és örülök, hogy ilyen csodásan sikerült a nászutatok! Azért egy egész picit irigy.... :)

    VálaszTörlés
  3. csodasak a kepek, nem csodalom, hogy nem tudtal betellni a naplementevel. A masszazst meg kulon irigylem, es ugy el tudom kepzelni az egesz meghitt/nyugodt legkort :)

    VálaszTörlés
  4. Ah, de szép helyen voltatok:)
    Furák lehettek a Jamaicaiak:D de legalább mosolyogtak, nekünk pont ellenkezőleg, tökre búvalbaszottak voltak:) jól választottatok:D
    Irigykedünk a jó meleg-naplemente-fehér homok-pálmafa miatt:) na a delfinekről már nem is beszélve:)
    Jó volt olvasni:D

    VálaszTörlés
  5. nos Heni egész picit irigy én meg egész nagyon!!! :D mesés helyen voltatok, szuperek a képek! örülök hogy ilyen jól sikerült a nászút :)

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép helyen voltatok! Olyan jó, hogy ilyen meseszép nászutatok volt! És én is meghalok az irigységtől :-)

    VálaszTörlés
  7. Elveztem a beszamolokat, mindig orulok ha valaki elmenyekkel teli jon haza utazasbol, de kulon plusz hogy a varva-vart naszut alakult ilyen jol!

    En a st luciaiaktol spontan feltem a szallodan kivul, mindenki gyanus alaknak latszott es sosem tudtam hogy ok most kreolul uvoltoznek egymassal vagy az anyanyelvukon evodnek... :)
    Persze volt ahol szegyelltem magam, pl amikor a legkondis mikrobusz a kirandulas vegen atment a szegenynegyeden. Ettol fuggetlenul en is biztatok mi
    denkit hogy latogasson el a karib tengerre! ;) kati mucifoci

    VálaszTörlés