2011. május 11., szerda

Fotózás

Az egész ott kezdődött, hogy tavaly kitaláltuk, hogy kellene venni egy új fényképezőgépet. És úgy voltunk vele, hogy akkor már miért ne vennének egy kicsit komolyabbat?! Aztán elkezdtem szorgosan kattogtatni és rájöttem, hogy érdekel a dolog és nem csak hobby szinten. Zavart az is, hogy van egy komoly gép a kezemben és nem tudom kihasználni úgy, ahogy szeretném. És persze a képek sem olyanok, mint ahogy a fejemben elképzeltem.
Szerencsére épp akkor találtam a neten egy fotós tanfolyam hirdetést és jelentkeztem. És milyen jól tettem. Mert akkor azt hiszem, hogy elindultam az úton, ami eléggé rögös és dimbes-dombos, de soha nem unalmas. :) És a sok sikertelen kattogtatás után elkezdtem látni a fényt az alagút végén.

Ezeket a képeket még a tanfolyam előtt készítettem. De mindenképp szerettem volna publikálni több ok miatt is. Az első talán az, hogy nyomon követhessem majd a fejlődésem (már ha lesz:)) a másik pedig, hogy ezeket a Manókat érdemes megmutatni. Ők a barátaink gyermekei. Palkó és Veró és persze Lívia. A szülőknek este programjuk volt és én vigyáztam rájuk. Semmi beállított kép,mint ahogy a fotókon látszik. De ilyeneket szerettem volna.

2 megjegyzés:

  1. Rég írtál már a blogba, pedig kíváncsi lennék, hogy azóta hogy halad a fejlődésed a fotózás terén :)

    VálaszTörlés